جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

درگذشت یک تن در تخار در اثر ابتلا به ویروس کرونا/ شمار بهبود یافتگان به 17 تن رسیده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت صحت می گویند، در  24 ساعت گذشته 5 فرد مبتلای دیگر به ویروس کرونا در کشور بهبود یافته که شمار مجموعی بهبود یافتگان، به ۱۷ نفر رسیده است.

وحیدالله مایار، سخنگوی وزارت صحت عامه امروز یک شنبه(17حمل) در یک نشست خبری گفت: “در 24 ساعت گذشته در کشور 2 هزار و 595 نمونه مشکوک ویروس کرونا به لابراتوار های وزارت صحت عامه در کابل، ننگرهار وهرات مواصلت کرده که از این شمار، 38 نمونه آن مثبت تشخیص شده است”.

مایار افزود که در 24 ساعت گذشته 38 واقعه جدید ویروس کرونا ثبت شده  که شامل 10 واقعه در کابل، 10 واقعه در هرات، 8 واقعه در قندهار، 3 واقعه در پکتیا، 2 واقعه در سمنگان، 2 واقعه در بلخ و یک واقعه در ولایت های کاپیسا، تخار و زابل می شود.

mayar

بر این اساس، آمار ابتلا به ویروس کرونا در افغانستان به 337 مورد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد که در 24 ساعت گذشته 5 فرد مبتلا به ویروس کرونا نیز بهبود یافته که با این حساب شمار مجموعی بهبود یافتگان، به 17 نفر رسیده است.

مایار تاکید کرد، نتیجه آزمایش کرونا از یک بیمار که‌نسال در ولایت تخار که صبح امروز در اثر بیماری تنفسی فوت کرده، نیز مثبت تشخیص شده و با فوت این فرد، شمار جانباختگان ویروس کرونا در افغانستان به 8 تن رسیده است.

او ادامه داد که چهار دستگاه تنفس مصنوعی که از سوی یک موسسه خیریه قطری به افغانستان کمک شده بود، به ولایت هرات فرستاده می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان