غنی: چهره‌هایی به کابینه معرفی می شود که ریشه مردمی و وزن سیاسی داشته باشند

توسطروایت زنده

فروردین ۱۴, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

محمد اشرف غنی در مراسم معرفی عبدالهادی ارغندیوال به عنوان سرپرست وزارت مالیه، از معرفی چهره‌هایی به کابینه جدید خود خبر داده که که ریشه های مردمی، وزن سیاسی، تعهد و مدیریت سیاسی داشته باشند.

وزارت مالیه امروز پنج شنبه(14حمل) در یک خبرنامه گفته است که محمد اشرف غنی هنگام معرفی سرپرست جدید وزارت مالیه، ضمن قدردانی از تلاش های سرپرست پیشین این وزارت، گفته است که افغانستان نقش رهبری و مدیریتی را در مبارزه با ویروس کرونا دارد و نهادهای ملی و بین المللی آماده اند تا با دولت افغانستان همکاری کنند.

arghandiwal

غنی افزوده: “ما در شرایط خاصی قرار داریم و باید تاثیرات و تبعات شیوع ویروس کرونا در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت مدیریت گردد.”

او تاکید کرده که رسیدگی به اقشار آسیب پذیر به خصوص در وضیعت کنونی بخش مهمی از برنامه ها است و این کار از طریق ایجاد کار برای این قشر، در هماهنگی با بخش خصوصی صورت می گیرد و نیز باید به ترانزیت و تجارت افغانستان توجه خاص صورت گیرد.

این در حالی است که علی رغم تنش های سیاسی میان ارگ و سپیدار، ارگ اقدام به معرفی نامزد وزیران و مقام‌های جدید کرده و در نخستین اقدام سرپرست وزارت مالیه، سرپرست ریاست عمومی امنیت ملی و همچنان شهردار کابل را تعیین کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *