جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

وزارت صحت: شمار بهبود یافتگان ویروس کرونا در افغانستان به 10 تن رسیده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی وزارت صحت عامه می گوید که شمار بهبود یافتگان ویروس کرونا در کشور به 10 تن رسیده است.

وحیدالله مایار امروز چهارشنبه(13حمل) در یک نشست خبری گفت، از مجموع  2 هزار و 80 نمونه مشکوک ویروس کرونا که تا حال در لابراتوارهای وزارت صحت عامه  مورد آزمایش قرار گرفته، 196 واقعه آن مثبت تشخیص داده شده است.

او افزود، در 24 ساعت گذشته 22 واقعه مثبت ویروس کرونا در کشور به ثبت رسیده که 12 واقعه آن از هرات، ۶ واقعه از کابل و از ولایت‌های فراه، غزنی، پکتیکا و بغلان، هر کدام یک واقعه بوده است.

mayar

سخنگوی وزارت صحت عامه تاکید کرد که 5 تن دیگر از افراد مصاب به ویروس کرونا به تازگی بهبود یافته که 3 تن شان از هرات، 1 تن از قندهار و 1 تن دیگر از ولایت  نیمروز است که با این حساب، شمار بهبودیافتگان به 10 تن رسیده است.

مایار خاطرنشان کرد که کمک های طبی امارات متحده عربی که شامل 25 هزار تست تشخیص ویروس کرونا است، شب گذشته به کابل رسیده و نیز قرار است کمک های طبی از چین به کشور برسد که شامل تست های تشخیص، وسایل نمونه‌گیری، وسایل محافظتی و ماسک‌های “ان 95” است.

سخنگوی وزارت صحت عامه بار دیگر از مردم خواست که با پرهیز از اشتراک در اجتماعات، در خانه بمانند و به توصیه ها و پیام های وزارت صحت عامه عمل کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان