وزارت تحصیلات: برای اجرای طرح آموزش آنلاین، به بودجه و کاهش قیمت اینترنت نیاز است

توسطروایت زنده

فروردین ۱۲, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

وزارت تحصیلات عالی طرح آموزش الکترونیک را به ریاست جمهوری ارایه کرده و گفته که برای اجرای این طرح، به بودجه و کاهش قیمت اینترنت نیاز است.

بر اساس خبرنامه ارگ ریاست جمهوری، عبدالتواب بالاکرزی، سرپرست وزارت تحصیلات عالی، امروز سه‌شنبه(12حمل) در نشستی ویدیویی با رییس جمهور غنی، گفته است که این طرح می تواند در حدود 250 هزار دانشجو را تحت پوشش قرار بدهد؛ اما برای تطبیق آن به “بودجه و کاهش قیمت اینترنت نیاز است.”

وزارت تحصیلات همچنان خواهان همکاری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و اداره ملی احصاییه و معلومات در قسمت تطبیق این طرح شده است.

education

در عین حال رییس جمهور غنی گفته است که برای طراحان سیستم آموزش آنلاین باید مدال تفویض گردد. او همچنان از وزارت تحصیلات عالی خواست که برای تطبیق این طرح بودجه تخمین نماید.

غنی به اداره ملی احصاییه و معلومات مسوولیت داده که بخش تخنیکی این طرح را به عهده بگیرد و همچنان در راستای کاهش قیمت اینترنت اقدام کند.

گفتنی است که در خبرنامه‌ ارگ جزییات بیش‌تری در مورد طرح آموزش آنلاین ارایه نشده؛ اما رییس جمهور غنی  گفته است: “من در تطبیق این طرح، آغاز یک انقلاب تعلیمی را می‌بینم.”

این در حالی است که دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور به صورت عموم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا آخر ماه حمل تعطیل شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *