جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ویروس کرونا؛ 150 زندانی از زندان‌های بغلان و بلخ آزاد شدند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت بغلان می‌گویند که 76 زندانی بنابر فرمان ریاست جمهوری به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از زندان این ولایت آزاد شدند. 75 زندانی نیز از زندان ولایت بلخ آزاد گردیدند.

عبدالقدیم نیازی، سرپرست مقام ولایت بغلان امروز دوشنبه(11حمل) در مراسم آزادی این زندانیان گفت: “بنابر فرمان ریاست جمهوری به‌خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، 76  تن از محبوسین که جرم های شان سنگین نیست و قیدشان نیز کمتر از پنج سال باقی مانده، به خاطر تراکم نفوس و جلوگیری از شیوع این ویروس از بند رها شدند”.

در عین حال محمد سالم کوهستانی، مدیر زندان ولایت بغلان گفته است که بیش از 700 زندانی در زندان این ولایت زندانی هستند که قرار است در ادامه همین فرمان رها شوند.

photo_2020-03-30_13-48-48

از سویی هم منیراحمد فرهاد، سخنگوی والی بلخ نیز امروز به رسانه ها گفته است که 75 زندانی، بر اساس حکم ریاست جمهوری از زندان شهر مزارشریف آزاد شدند.

این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ریاست جمهوری فرمان رهایی حدود 10 هزار زندانی را صادر کرده است.

قابل یادآوری است که پیش از این نیز ده‌ها زندانی از زندان‌های هرات، فراه، پکتیا و برخی ولایت‌های دیگر آزاد شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان