جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کار ساخت شفاخانه 100 بستر کوید 19 هرات بیش از 70 درصد تکمیل شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی هرات می‌گویند که کار ساخت شفاخانه 100 بستر کوید 19 در این ولایت بیش از 70 درصد تکمیل شده است.

دفتر مطبوعاتی مقام ولایت هرات امروز یک‌شنبه(10حمل) با نشر یک خبرنامه گفته است، عبدالقیوم رحیمی، والی این ولایت در بازدید از روند احداث شفاخانه 100 بستر کوید 19، که 70 درصد کارش تکمیل شده، گفته که امیدوار است با بهره‌برداری از این ساختمان، بخشی از مشکلات صحی و داکتران از ناحیه دسترسی به امکانات درمان بیماران برطرف شود.

herat

براساس این خبرنامه، ویس حیدری، مسوول ساخت این شفاخانه اطمینان داده که در ظرف ده روز آینده کار ساخت تاسیسات مورد نیاز شفاخانه 100 بستر تکمیل می گردد.

گفتنی است که در این شفاخانه در کنار ساخت تاسیسات صحی، امکانات مجهز طبی نیز تدارک می شود.

این در حالی است که بر اساس هدایت ریاست جمهوری، کار ساخت این شفاخانه 100 بستر برای تداوی افراد مصاب به ویروس کرونا به تاریخ ۲۸ حوت در شهر هرات آغاز شده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان