جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری خواهان گشایش بندر تورخم شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان از فدراسيون اتاق هاي تجارت و صنايع و حکومت پاکستان خواستار گشایش گذرگاه تورخم و ایجاد سهولت برای ترانزیت اموال تجارتی شده است.

اتاق تجارت و سرمایه گذاری امروز سه شنبه(5حمل) با نشر یک اعلامیه گفته است که شیوع ویروس کرونا(COVID 19) در جهان، تهدید جدی برای همه کشور ها محسوب می شود و شماری از کشورها به خاطر جلوگیری از شیوع این ویروس، تدابیر پیشگیرانه را در گذرگاه های ترانزیتی و تجارت روی دست گرفته اند.

در این اعلامیه آمده است، گذرگاه تورخم که یکی از عمده ترین نقاط عبوری تجارتی و ترانزیت اموال افغانستان است که اخیرا برای تدابیر پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا مسدود شده است.

turkham

اتاق تجارت و سرمایه گذاری تاکید کرده که متوقف شدن اموال ترانزیتی در گذرگاه تورخم خساراتی را به تجار افغانستان و پاکستان وارد می کند و ایجاد سهولت برای تجارت از طریق این گذرگاه در این شرایط و تامین تسهیلات لازم برای عبور و مرور اموال تجارتی و ترانزیتی، با درنظرداشت تدابیر پیشگیرانه صحی، کمک به مردم افغانستان است.

این اتاق در اعلامیه خود از فدراسيون اتاق هاي تجارت و صنايع و حکومت پاکستان، نمایندگی سیاسی افغانستان در پاکستان و وزارت صنعت و تجارت خواسته تا روی یک مکانیزم جامع به خاطر حل این معضل بپردازند.

این در حالی است که پس شیوع ویروس کرونا، گذرگاه تورخم و اسپین بولدک میان افغانستان و پاکستان به روی رفت و آمد مسدود شد. پاکستان چندی قبل گذرگاه اسپین بولدک را به روی تاجران افغانستان باز کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان