جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

والی دایکندی: امکانات کافی برای پیش‌گیری از ویروس کرونا نداریم

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت دایکندی می‌گویند که امکانات و تجهیزات کافی برای مبارزه با ویروس کرونا در این ولایت وجود ندارد.

بر اساس خبرنامه دفتر مطبوعاتی ولایت دایکندی، سید انور رحمتی، والی این ولایت امروز پنج‌شنبه(29حوت) در کنفرانس مبارزه با کرونا گفته است: “مهاجرین زیاد از ایران وارد افغانستان می‌شوند، روزانه حدودا 150 الی 200 تن از این مهاجرین وارد دایکندی می‌گردند که این یک تهدید بلند برای شیوع ویروس کرونا در دایکندی است. امکانات کافی برای پیش‌گیری از کرونا در دایکندی نداریم، یک میلیون افغانی که جهت پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا در دایکندی اختصاص داده شده است، پاسخ‌گوی مشکلات پیش‌آمده در این ولایت نیست”.

او از حکومت مرکزی خواسته تا در این شرایط سخت به دایکندی توجه بیشتر و همکاری همه جانبه نماید، زیرا اگر امکانات و تجهیزات مورد نیاز و کافی جهت پیش‌گیری از شیوع این ویروس به دایکندی نرسند، خطری بزرگ مردم را تهدید می‌کند.

Dikondi

والی دایکندی در امر مبارزه با کرونا و کنترول بازار گفته است که دولت آمادگی کنترول بازارها را دارد؛ بنادر واردات مواد ارتزاقی باز است و هیچ مشکلی کمبود مواد ارتزاقی و مواد خوراکی در سطح افغانستان پیش نمی‌آید.

بر اساس این خبرنامه، والی دایکندی افزوده است که برای یک ماه مواد ارتزاقی در بازارهای دایکندی موجود است و پلان سه ماهه برای تهیه مواد ارتزاقی و خوراکی تهیه گردیده و به وزارت مالیه ارسال شده است.

به گفته وی، حمایت از مستهلکین مؤظف شده و همه روزه از بازار نظارت دارد؛ اگر کسی از قانون سرپیچی نماید، به نهادهای عدلی و قضایی معرفی می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان