جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ویروس کرونا؛ یک شفاخانه 100 بستر در مدت 20 روز در هرات ساخته می شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی در ولایت هرات می گویند که یک شفاخانه با ظرفیت 100 بستر برای تداوی افراد مبتلا به ویروس کرونا در مدت 15 الی 20 روز در این ولایت ساخته می شود.

دفتر والی هرات امروز چهارشنبه(28حوت) در یک خبرنامه گفته است که بر اساس هدایت ریاست جمهوری، کار ساخت شفاخانه 100 بستر برای تداوی افراد مصاب به ویروس کرونا(کوید 19) امروز در شهر هرات آغاز شده است.

herat

دفتر والی هرات تاکید کرده که قرار است این شفاخانه در ظرف 15 تا 20 روز آینده توسط شرکت انکشاف ملی تکمیل و در اختیار مسئولان صحی قرار گیرد.

بر اساس معلومات دفتر والی هرات، این شفاخانه از قطعات پیش‌ساخت و با زیربنای 2 هزار و 64 متر مربع زمین در یک منزل اعمار می شود که کار ساخت آن در سه وقت کاری توسط بیش از 100 کارگر و مهندس ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا در هرات، تاکنون شمار واقعات مثبت این ویروس در این ولایت، به 13 مورد رسیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان