جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

غنی: معاشات معلمان در جریان تعطیلی مکاتب پرداخته می شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری می‌گوید که معاشات معلمان در جریان تعطیلی مکاتب و همچنان در صورت تمدید این تعطیلی، به وقت و زمان آن پرداخته می شود.

ارگ بانشر یک خبرنامه گفته است که محمداشرف غنی، قبل از ظهر امروز، دوشنبه(26حوت) از طریق ویدیو کنفرانس با رهبری وزارت معارف در رابطه به برنامه اصلاحات در این وزارت و تدابیر تدریس شاگردان در زمان تعطیلی مکاتب، صحبت کرده است.

ghani

میرویس بلخی، سرپرست وزارت معارف، در این ویدیو کانفرانس گفته که برنامه اصلاحی وزارت معارف با درنظرداشت تمام معیارهای از قبل تعیین شده، به زودی تمام می‌گردد و پس از اخذ نظریات رئیس جمهور، این بسته اصلاحی با آغاز سال جدید آموزشی، عملی خواهد شد.

از سویی هم رییس جمهور پس از شنیدن گزارش مسئولین وزارت معارف، گفته که برای عملی کردن اصلاحات در وزارت معارف، مسیر مناسب تعیین شده و نیاز است تا برنامه اصلاحی مرحله به مرحله و با دقت تطبیق گردد.

براساس خبرنامه ارگ، غنی گفته است که وزارت معارف باید در زمان تعطیلی ماتب به خاطر شیوع احتمالی ویروس کرونا، روی یک برنامه از طریق تلویزیون معارف و آموزش از راه دور(اینترنت) تمرکز داشته باشد تا سلسله تدریس شاگردان از راه های ممکن ادامه یابد.

وی افزود که به برنامه های تدریس از راه دور در ولایت هرات توجه خاص صورت گیرد، چون میزان آسیب پذیری در آن ولایت بیشتر است.

گفتنی است که رییس جمهور به تمام معلمین اطمینان داده که معاشات آنان در جریان تعطیلی مکاتب و همچنان در صورت تمدید این تعطیلی، به وقت و زمان آن پرداخته می شود و هیچ نوع تأخیری در پرداخت معاشات پیش نخواهد آمد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان