جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

افزایش واقعات مثبت ویروس کرونا در افغانستان؛ چهار واقعه جدید در هرات و یک واقعه در دایکندی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت عامه می گوید که واقعات مثبت ویروس کرونا در افغانستان، با ثبت چهار واقعه مثبت در هرات و یک واقعه در دایکندی، به 16 مورد مثبت افزایش یافته است.

وحیدالله مایار، سخنگوی وزارت صحت عامه امروز یک‌شنبه(25حوت) با بیان این خبر گفته است که چهار واقعه مثبت جدید ویروس کرونا در هرات و یک واقعه مثبت دیگر برای نخستین بار در ولایت دایکندی ثبت شده است.

coronavirus

ماریار افزوده که تاکنون نمونه ۲۰۶ واقعه مشکوک در لابراتوارهای مرکزی وزارت صحت عامه بررسی شده که از این میان، ۱۶ نمونه آن مثبت و ۱۹۰ نمونه دیگر منفی ثابت شده است.

به گفته او، ۵۶ نمونه مشکوک دیگر تحت بررسی لابراتواری قرار دارد و نتایج آن بعدا اعلام خواهد شد.

این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا در ایران، شیوع این ویروس در افغانستان نیز گسترش یافته است. روز گذشته ریاست جمهوری تمام مراکز اموزشی، تحصیلی دولتی و خصوصی را برای یک ماه تعطیل و جشن نوروز و مراسم جهنده بالا را نیز ممنوع اعلان نمود. هم‌چنین هرگونه فعالیت ورزشی نیز متوقف شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان