جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

غنی: از برگزاری جشن نوروز خودداری شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

محمد اشرف غنی، رییس جمهور در نخستین جلسه شورای امنیت ملی پس از تحلیف ریاست جمهوری تاکید کرده که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از برگزاری جشن نوروز خودداری شود.

ارگ ریاست جمهوری گفته است که این جلسه روز گذشته(سه‌شنبه، 21حوت) برگزار شده و در آن وضعیت عمومی امنیتی و آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا بررسی شده است.

ghani

اشرف غنی در این جلسه از ادارات مربوط خواست تا در رابطه به شیوع ویروس کرونا سطح آگاهی دهی را افزایش دهند و تمامی تدابیر احتیاطی را اتخاذ کنند و نیز برای ایجاد ظرفیت در شفاخانه ها اقدام شود.

وی به وزارت صحت عامه هدایت داده تا خدمات صحی و تدابیر لازم برای تشخیص ویروس کرونا در بنادر و مرزها به خصوص در مرز با ایران اتخاذ شود و نیز تجهیزات معاینه و تشخیص این ویروس افزایش یابد.

رییس جمهور غنی تاکید کرده که برای جلوگیری از شیوع این ویروس، از تجمعات جلوگیری و همچنان از برگزاری جشن نوروز خودداری شود.

این در حالی است که تاکنون 7 مورد واقعه مثبت ویروس کرونا در ولایت های هرات و سمنگان به ثبت رسیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان