جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

اختصاص یک شفاخانه 150 بستر برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در هرات

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی در ولایت هرات می گویند که شفاخانه 150 بستر شیدایی را برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا اختصاص داده اند.

دفتر والی هرات امروز پنج‌شنبه(22حوت) در یک خبرنامه گفته است که عبدالقیوم رحیمی، والی این ولایت حین بازدید از این شفاخانه، از شهروندان هرات خواسته است تا توصیه های صحی داکتران را جدی بگیرند.

corona

از سویی هم مسوولان صحی هرات از افزایش امکانات مبارزه با ویروس کرونا در این ولایت خبر داده اند.

این در حالی است که بر اساس آمار ریاست صحت عامه هرات، مجموع واقعات مشکوک به ویروس کرونا در این ولایت، تاکنون به 135 واقعه رسیده که از 99 واقعه تست شده، 5 واقعه مثبت و 94 واقعه دیگر منفی تشخیص داده شده است.

آمار ریاست صحت عامه هرات نشان می دهد که همچنان 36 واقعه مشکوک ویروس کرونا در این ولایت زیر بررسی قرار داد و نیز 41 تن تاکنون بستری اند.

پیش از این در ولایت هرات تعداد بستر‌ها برای درمان بیماری کرونا، 90 بستر بود که در حال حاضر، 150 بستر دیگر به آن اضافه شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان