جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

مجلس نمایندگان 5 عضو خود در ترکیب هیأت گفتگوکننده صلح را انتخاب کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مجلس نمایندگان در سومین جلسه سال دوم دور هفدهم تقنینی خود، 5 عضو این مجلس را به قید قرعه برای حضور در ترکیب هیأت گفتگوکننده صلح انتخاب کرد.

مجلس نمایندگان در نشست امروز چهارشنبه(21حوت) خود، که به انتخاب اعضای هیأت اداری برای سال روان تقنینی و انتخاب 5 نماینده برای حضور در ترکیب هیأت گفت‌وگو کننده صلح  اختصاص دادشت، بر سر انتخاب این 5 عضو مجلس دچار تنش شد.

این تنش پس از آن آغاز شد که شمار زیادی از نمایندگان، خواستار سهمیه‌بندی حضور اقوام در ترکیب هیأت گفت‌وگوکننده شدند و شماری دیگر، بر معیار بالا بودن رای نامزدان تاکید داشتند.

parliament

 پس از این تنش، اعضای مجلس توافق کردند تا نام‌های 26 مرد و 10 زن را با در نظرداشت تحصیل، تجربه، قوم و سن و سال در دو صندوق قرعه کشی کنند.

با برگزاری قرعه‌کشی، عبدالرئوف ابراهیمی، قاضی نذیراحمد حنفی و غلام فاروق نظری از میان نمایندگان مرد و فریده حمیدی و فاطمه عزیز از نمایندگان زن در ترکیب هیئت مذاکره‌کننده صلح به نمایندگی از مجلس راه یافتند.

این در حالی که محمد اشرف غنی در زمان افتتاح سال دوم کاری دور هفدهم شورای ملی، خواهان اشتراک 5 عضو مجلس نمایندگان شامل سه مرد و دو زن در ترکیب هیأت مذاکره کننده صلح شده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان