جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

اختصاص 15 میلیون دالر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری اعلان کرده است که رییس جمهور غنی به وزارت مالیه هدایت داده تا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ۱۵ میلیون دالر را در اختیار وزارت صحت عامه قرار دهد.

ارگ ریاست جمهوری گفته است که شام روز گذشته(سه‌شنبه، 6حوت) یک جلسه فوق‌العاده به ریاست محمد اشرف غنی با حضورداشت مشاور امنیت ملی، وزیر صحت عامه، سرپرست وزارت خارجه، معین وزارت مهاجرین و سرپرست وزارت تجارت به منظور اتخاذ تدابیر برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شده است.

ghani

در این جلسه فیصله شده که به والیان هدایت داده شود تا در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، برنامه های همه جانبه آگاهی عامه را روی دست گرفته و به مردم اطلاع رسانی کنند.

رییس جمهور غنی به وزارت مالیه هدایت داده تا به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس، ۱۵ میلیون دالر را در اختیار وزارت صحت عامه قرار دهد و همچنان مبلغ ۱۰ میلیون دالر پول ریزرفی را نیز به این وزارت تخصیص دهد.

وی تاکید کرده که تسهیلات در تمام بنادر زمینی و هوایی فراهم شود، نقاط آسیب پذیر شناسایی و در کنار سایر تدابیر، به ذخایر مواد غذایی و مواد سوخت، توجه ویژه صورت گیرد.

این در حالی است که تاکنون یک واقعه مثبت کرونا در ولایت هرات ثبت شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان