جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شهرداری کابل در سال مالی 1398، 4.1 میلیارد افغانی عواید جمع‌آوری کرده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

شهردار کابل می گوید که در سال مالی 1398، 4.1 میلیارد افغانی عواید از سروی و ثبت 131 هزار 774 ملکیت در ۱۰ ناحیه شهر کابل و توزیع بیش از 181 هزار و 50 کتابچه صفایی به املاک راجستر شده جدید در ۲۲ ناحیه این شهر به دست آورده‌اند.

احمدذکی سرفراز امروز سه‌شنبه(6حوت) در نشست خبری حساب‌دهی دولت به ملت در کابل گفت، بیش از ۱۵۵ کیلومتر خیابان و کوچه‌ها در نواحی مختلف شهر کابل آسفالت و کانکریت شده است.

به گفته وی، شهرداری کابل در سال مالی ۱۳۹۸، به گونه مجموعی ۱۹۱ پروژه انکشافی را در ۲۲ ناحیه شهر کابل روی دست داشته که کار برخی از آن تکمیل و برخی دیگر در مراحل تحت کار و تحت پلان قرار دارد.

sarfaraz

او افزود، تمرکز شهرداری کابل در سال مالی پیش روی بخش‌های اصلاحات و حکومتداری خوب، احداث زیربناها، بهبود وضعیت ترانسپورت و ترافیک، سرسبزی، صحت محیطی و محیط زیست، بهبود و ضعیت تنظیفی و تطبیق چارچوب طراحی شهر کابل بوده است.

شهردار کابل نصب ۱۰ پل هوایی عابر پیاده رو در ساحات مزدحم نواحی مختلف، ساخت ۲۶۴ ایستگاه بس های شهری در ۹ مسیر مختلف شهر و آغاز به‌سازی ۳۳ چهارراه را از فعالیت های این نهاد در عرصه بهبود وضعیت ترافیک و ترانسپورت کابل خواند.

سرفراز تاکید کرد که در سال مالی 1398، 450 هزار تن کثافات جامد نیز از سطح شهر کابل جمع‌‌آوری شده است.

شهردار کابل ساخت یک قسمت از خط سوم متروبس(BRT) از چوک جاده میوند الی ایستگاه تپه کارته نو، توسعه شبکه بایسکل، توسعه و تقویه ریاست تنظیف، بهبود ایستگاه انتقال مرکز و ایجاد یک ایستگاه انتقال دایمی، بهبود مرکز تخلیه زباله های شهری گزک ۲، احداث محل دفن جدید زباله های شهری، اعمار باغ کابل، به عنوان بزرگترین پارک تفریحی در سطح شهر کابل و احیا و بازسازی ناحیه کول حشمت خان، از برنامه های عمده این شهرداری برای سال ۱۳۹۹ است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان