جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نی: رفتار نیروهای امنیتی با خبرنگاران نباید تابع وضعیت سیاسی باشد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نی، حمایت کننده رسانه‌های آزاد افغانستان می گوید که با توجه به وضعیت حاکم در چهار ولایت شمال کشور؛ بدخشان، تخار، قندز و بغلان، شکایت‌هایی از رفتار نیروهای امنیتی در مراکز این ولایت‌ها با خبرنگاران مخابره شده است.

دفتر نی امروز دوشنبه(5حوت) در یک اعلامیه‌ گفته است که شکایت‌هایی در این ولایت ها از خشن‌تر شدن رفتار نیروهای امنیتی با خبرنگاران وجود دارد و به نظر نی، رفتار نیروهای امنیتی در مراکز این شهرها نگران کننده به نظر می‌رسد.

nai

نی در این اعلامیه‌ از نهادهای امنیتی؛ وزارت داخله، وزارت دفاع ملی و ریاست عمومی امنیت ملی  خواسته است که به افراد زیر دست شان هدایت دهند تا اگر در مواردی دچار رفتار غیرحرفه‌ای شده باشند، آن‌را اصلاح کنند.

نی بر این باور است که “عمل‌کرد نیروهای امنیتی با شهروندان به ویژه با خبرنگاران، نباید تابع وضعیت سیاسی باشد”، و اگر رفتار این نیروها نیازمند تغییر باشد، این تغییر باید مثبت و کاملا غیرسیاسی باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان