جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آمادگی رییس مجلس نمایندگان برای میانجی‌گری میان عبدالله و غنی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

میررحمان رحمانی، رییس مجلس نمایندگان می گوید که آماده است تا جهت دستيابي به يك تفاهم و راه حل معقول، میان عبدالله و غنی زمينه سازي کند.

رحمانی امروز دوشنبه(5حوت) با نشر یک اعلامیه گفته است که تنش هاي جاري سياسي ناشي از اختلافات بر سر روند انتخاباتي و اعلان نتيجه از سوي كميسيون مستقل انتخابات، باعث نگرانی شده است.

رییس مجلس تاکید کرده است: “متاسفانه اعلان نتايج نتوانست قناعت كانديدان را فراهم سازد، در شرايطی كه هر روز به گفتگوهاي صلح و مذاكرات بين الافغاني نزديك مي شويم، اين تقابل و تنش ها ما را از اهداف ملي جهت دستيابي به افغانستان متحد و يك‌پارچه دور ساخته و تقابل هاي برگشت‌ناپذير را خلق مي نمايد.”

rahmani

او افزوده است که تنش هاي موجود سياسي بايد از طريق گفتگو حل شود و نباید ثبات سياسي در كشور در معرض تهديد قرار گيرد.

رییس مجلس از نهادهاي ملي و جريان ها و شخصيت های سیاسی خواسته است از طریق سیاسی در تغيير وضعيت پر تنش ميان دو طرف تلاش کنند.

رحمانی اضافه کرده که رياست مجلس تلاش می کند برای رفع اين تنش به عنوان ممثل اراده مردم، دو طرف را به مذاكره دعوت کرده، جهت دستيابي به يك تفاهم و راه حل معقول، زمينه سازي کند.

این در حالی است که تنش‌ها میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله پس از اعلان نتایج نهایی انتخابات افزایش یافته و هر دو طرف ضمن اعلان پیروزی در انتخابات، برای برگزاری مراسم تحلیف آمادگی می گیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان