جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

شیوع ویروس کرونا در ایران؛ خدمات کنسولی سفارت افغانستان متوقف شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سفارت افغانستان در تهران اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در شماری از ولایت های ایران، به منظور اتخاذ تصامیم، فعالیت کنسولی این سفارت به جز موارد ضروری تا مدت نامعلومی متوقف شده است.

سفارت افغانستان بامداد امروز شنبه(3حوت) با نشر یک اعلامیه گفته است که با توجه به مشاهده و میزان تشخیص ويروس کرونا در برخي از ولايت های ایران، با درنظرداشت ازدحام مراجعين در بخش کنسولی اين نمايندگی، به منظور اتخاذ تصامیم و تدابیر لازم جهت وقایه و جلوگیری از انتشار‌ این بیماری،‌ از ارائه خدمات کنسولی معذور است.

این سفارت تاکید کرده که صرفا موارد ضروری چون قضایای وفات می توانند جهت رسیدگی به امورشان، به بخش کنسولی مراجعه کنند.

afghanistan embassy

سفارت افغانستان در تهران خاطرنشان کرده که برای سلامت شهروندان و مراجعین احساس مسوولیت می کند و ناگزیر است در این زمینه تمام تدابیر احتیاطی لازم و ضروری را روی دست گیرد.

این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا در چین، اینک این ویروس در شماری از شهرهای ایران نیز شایع شده است. وزارت صحت عامه افغانستان روز پنج شنبه هفته گذشته از تدابیر جدی در مرز های غربی کشور خبر داده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان