پایان روند تفتیش ویژه آرا در دفتر مرکزی کمیسیون مستقل انتخابات

توسطروایت زنده

بهمن ۲۸, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرده است که روند تفتیش ویژه آرای انتخابات ریاست جمهوری در دفتر مرکزی این کمیسیون پایان یافته است.

کمیسیون مستقل انتخابات امروز دوشنبه(28دلو) در یک خبرنامه گفته است که روند تفتیش ویژه در دفتر مرکزی این کمیسیون، با حضورداشت ناظرین کمیسیون شکایات و تکت های انتخاباتی موفقانه به پایان رسیده است.

کمیسیون انتخابات افزوده است که بر اساس گزارش های دریافت شده از ولایت های بدخشان، تخار، سرپل، فاریاب، غزنی، ننگرهار، هلمند، قندهار و کابل؛ بازشماری مجدد و تطبیق فیصله های کمیسیون شکایات انتخاباتی در ولایات غزنی، هلمند و سرپل موفقانه به پایان رسیده است.

election

کمیسیون انتخابات تاکید کرده که قرار است با ختم این روند، نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلان شود.

این در حالی است که دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی و احزاب سیاسی حمایت کننده آن، فیصله‌های کمیسیون شکایات را مبهم دانسته، کمیسیون انتخابات را به یک جانبه گرایی متهم کرده اند.

فصل احمد معنوی از رهبران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی روز گذشته در یک نشست خبری در واکنش به آغاز روند تفتیش، بازشماری و تطبیق فیصله های کمیسیون شکایات انتخاباتی گفته بود که در روند بازشماری در چند ولایت ناظران این تیم و ناظران کمیسیون شکایات انتخاباتی حضور نداشتند و این قابل قبول نیست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *