جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت معارف: در سال جاری بیش از 15 هزار معلم در برنامه دو ساله داخل خدمت، جذب شده‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف اعلام کرده است که در جریان سال روان خورشیدی، 15 هزار و 556 معلم دولتی و خصوصی در برنامه داخل خدمت دارالمعلمین‌های کشور جذب شده اند.

وزارت معارف امروز یک شنبه(27دلو) در یک خبرنامه گفته است، این معلمان که 8 هزار و 14 تن آنان را زنان تشکیل می دهند، در مدت دو سال از برنامه‌های ارتقای ظرفیت در رشته‌های ساینس، اجتماعیات، زبان دری، زبان پشتو، زبان انگلیسی، اسلامیات، زبان‌های سوم و مضامین مسلکی بهره‌مند می شوند.

education

به گفته این وزارت، در سال جاری به تعداد 3 هزار و 607 تن از معلمان مکاتب دولتی که 1 هزار و 372 تن آنان معلمان زن اند، برنامه دوساله ارتقای ظرفیت را پشت سرگذشتانده و سند فراغت از صنف چهاردهم را به دست آورده اند.

وزارت معارف تأکید کرده که ارتقای ظرفیت معلمان می تواند روی تطبیق برنامه‌های آموزشی در دوره‌های مختلف تعلیمی تاثیرگذار باشد.

قابل یادآوری است که در حال حاضر 218 هزار و 222 معلم در بست‌های رسمی وزارت معارف مصروف آموزش شاگردان هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان