جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

غنی: اشتراک و امتیاز مقام های دولتی در روند حج محدود شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی می گوید که اشتراک مقام های دولتی در روند مراسم سالانه حج محدود شود و امتیازات خاص نیز در این عرصه از بین برود.

اشرف غنی امروز چهارشنبه(23دلو) در نشست با مسوولین نهادهای دخیل در روند حج گفته است که این روند نیازمند اقدامات سرتاسری، هماهنگ و منسجم است و باید تلاش های بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

در یک خبرنامه ارگ ریاست جمهوری در این مورد آمده است، اشرف غنی در این نشست با تأکید بر رسیدگی به شکایات و چالش ها، پیداکردن راه حل ها و تامین شفافیت در روند حج گفت، شرکت هوایی آریانا باید مشکل انتقال حجاج را حل کند و مقاماتی که یک بار به حج رفته اند، نباید بار دوم اجازه رفتن داشته باشند. همچنان اشتراک مقام های دولتی در این روند محدود شود و امتیازات خاص نیز در این عرصه از بین برود.

ghani

او گفت که در زمینه تامین حقوق حجاج، یک مقرره ترتیب گردد و یک گروه کاری توظیف شود تا گزارش واضحی در خصوص اقدامات و آمادگی به منظور دریافت چالش ها و نیازمندی های روند حج، ترتیب و ارائه گردد.

رییس جمهور افزود که از همین اکنون ترتیبات خاص برای انتقال بهتر حجاج و واکسین آنان روی دست گرفته شود، همچنان مشکلات حجاج زن بررسی و سهمیه آنان مشخص گردد.

همچنان وی به سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف هدایت داد که به هدف ارائه خدمات بهتر به حجاج کشور، با اداره آسان خدمت مشترکا کار نمایند.

اشرف غنی در پایان با تاکید بر این‌که، یک برنامه پنج ساله برای روند حج تدوین گردد، افزود که برای تعیین سهمیه ولایات در روند حج یک معیار وضع گردد.

وی سهمیه حج ریاست جمهوری را به خانواده های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی و افراد غیرنظامی، مجروحین و افراد بی بضاعت اهدا کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان