جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

پایان اعتراضات ترک تباران در بلخ؛ سرنخ هایی برای بازداشت آدم ربایان پیدا شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از آن که یک جوان 22 ساله پس از یک ماه ربوده شدن از سوی ربایندگان در ولایت بلخ به قتل رسید، شماری از شهروندان این ولایت برای تامین عدالت دست به اعتراض زده و در مقابل مقام ولایت دست به تحصن زدند.

منیراحمد فرهاد، سخنگوی والی بلخ امروز یک‌شنبه(21دلو) به خبرنامه گفت: “این تحصن پس از 5 روز، امروز پایان یافته است”.

فرهاد افزود: “هیأتی از مرکز آمده بود و با معتراضان دیدار کرد و امنیت ملی به صورت مشخص برای پیگیری این قضیه وظیفه گرفته و یک مقدار انکشافات نیز صورت گرفته است.”

balkh

سخنگوی والی بلخ ادامه داد که بازداشت قاتل این جوان خواست اصلی اعتراض کنندگان بود و نیروهای امنیت ملی به سرنخ هایی برای بازداشت قاتلین دست یافته است.

از سوی هم عبدالغفار دهقان، یکی از معترضان به رسانه ها گفته است که مشکلات عمومی مردم بلخ را با هیأت حقیقت‌یاب شریک ساخته و تفاهم کرده اند و هم‌چنین هیأت حقیقت یاب نیز وعده هایی به آن ها داده است.

این در حالی است که شماری از شهروندان بلخ به تاریخ 5 دلو پس از آن دست به اعتراض و تحصن زدند که یک جوان ۲۲ ساله پس از حدود یک ماه ربوده شدن، از سوی ربایندگان به قتل رسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان