جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

جلسه کمیته اقتصادی شورای وزیران؛ ۸۰ درصد صادرات کشور، محصولات زراعتی است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت زراعت گزارش داده که برداشت محصولات زراعتی در سال جاری خورشیدی قابل توجه بوده و ۸۰ درصد صادرات کشور را در بر می‌‌گیرد.

ریاست اجرایی حکومت امروز دوشنبه(۲۱ دلو) در یک خبرنامه گفته است که جلسه کمیته اقتصادی شورای وزیران با تمرکز بر افزایش صادرات محصولات داخلی به ریاست عبدالله عبدالله برگزار شده است.

در این خبرنامه آمده است، گزارش وزرات زراعت درباره وضعیت محصولات زراعتی، فعالیت و برنامه‌های اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان و کاهش هزینه خدمات امنیتی تصدی محافظت عامه از بانک‌های خصوصی، آجندای نشست امروز کمیته اقتصادی شورای وزیران را تشکیل داده است.

abdullah

در این جلسه وزارت زراعت و مالداری گزارش داده که برداشت محصولات زراعتی در سال ۹۸ قابل توجه بوده و ۸۰ درصد صادرات کشور را در بر می‌‌گیرد.

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت در این نشست بر رشد محصولات زراعتی و بازاریابی برای آن ها تاکید کرده و گفته است که نهادهای ذیربط بر افزایش صادرات تمرکز کنند.

در عین حال اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان در مورد پیشرفت‌ها و کارکردهای این اتاق از زمان تأسیس در سال ۱۳۹۶ تاکنون گزارش داده است.

بر اساس این گزارش، در این اتاق، ۳۱ خانم تجارت پیشه عضو بوده و در مدت فعالیت این اتاق، 600 خانم در زمینه تدارکات، مشارکت عامه و قوانین تجارتی آموزش دیدند.

کمیته اقتصادی شورای وزیران فیصله کرده است که جلسه کمیته توانمندسازی زنان با محور بررسی مشکلات زنان تجارت پیشه برگزار شود تا به طور اختصاصی روی تمام موارد بحث شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان