جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

حکومت افغانستان شرکت هوایی باختر را دوباره فعال می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت مالیه اعلام کرده است که حکومت افغانستان می خواهد شرکت هوایی باختر را دوباره فعال ساخته و آن را در بخش پرواز‎های داخلی به کار اندازد.
وزارت مالیه امروز شنبه(19دلو) در یک خبرنامه گفته است که هدف از احیای مجدد این شرکت، تاسیس یک شرکت مقتدر دولتی است که هم توان رقابت با شرکت های خصوصی را داشته باشد و هم در عرضه خدمات ترانسپورت هوایی مفید واقع شود.

bakhtar
بر اساس این خبرنامه، در جلسه هیأت نظارت شرکت های دولتی به منظور احیای این شرکت هوایی که تحت ریاست محمد همایون قیومی، سرپرست وزارت مالیه و مشاور ارشد ریاست جمهوری در امور زیربنا دایر گردیده بود؛ در رابطه به پلان تجارتی شرکت هوایی باختر، بازاریابی و برندسازی این شرکت، پلان امنیتی، تشکیلات و عمله پروازی، استخدام و آموزش کارمندان و اساسنامه این شرکت بحث شده و تصامیم لازم اتخاذ گردیده است.
وزارت مالیه تاکید کرده که شرکت هوایی باختر در بخش پروازهای داخلی کار خواهد کرد و برای مدیریت درست، حکومت افغانستان به این شرکت جواز کار مجدد خواهد داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان