برترین آهنگ‌‌های سال: 10 ترانه فراموش ‌نشدنی ۲۰۱۹ از سبک‌های مختلف موسیقی

توسط

بهمن ۱۵, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۹ , ,

بهترین ساخته‌های ۲۰۱۹، از قطعه‌های موزون گرفته تا آهنگ‌های داغ پاپ، همه و همه سبب می‌شوند که سال گذشته یکی از بهترین سال‌ها در زمینه‌ی موسیقی باشد!

۱۰. «پول در گور» از دریک (Money in the Grave)

رتبه‌ ۱۰ این لیست به آهنگ «پول در گور» از دریک خواننده کانادایی تعلق می‌گیرد. دریک که از زمان انتشار آلبوم عقرب (Scorpion) در سال ۲۰۱۸  حسابی سر زبان‌ها افتاد، امسال با انتشار دو تک آهنگ به نام‌های «Omerta» و «پول در گور» به شهرت خود اضافه کرد!

۹. آهنگ بهشت از آویچی

آویچی موسیقیدان، دی‌جی و تهیه‌کننده‌ موسیقی اهل سوئد بود که در تاریخ ۲۰ اپریل ۲۰۱۸ جان خود را از دست داد اما آهنگ بهشت یا Heaven که در زمان حیاتش ضبط شده بود در جون ۲۰۱۹ به عنوان سومین تک آهنگ از آلبومی به نام تیم (Tim) منتشر شد. ویدیوی این آهنگ با استفاده از کلیپ‌های قبلی آویچی ساخته شد.

۸. آهنگ دوست پسر (Boyfriend) از آریانا گرانده

۲۰۱۹ برای آریانا سال پر از اتفاقی بود، به طوری که حتی آلبوم پنجم او برای جوایز گرمی کاندید شد! آهنگ دوست پسر او جایزه موزیک ویدیوی ام‌تی‌وی را در سال ۲۰۱۹ به دست آورد.

۷. آهنگ خاطرات (Memories) از مارون ۵

یکی از داغ‌ترین آهنگ‌های سال ۲۰۱۹، آهنگ خاطرات از گروه مارون ۵ بود. حسی که این آهنگ دارد، قلب هر کسی را که عزیزی را از دست داده‌است، لمس می‌کند! «خاطرات» بعد از انتشار در سپتمبر ۲۰۱۹ در بیلبورد صدتای برتر رتبه‌ی دوم را به دست آورد.

۶. آهنک حلقه‌ها (Circles) از پست مالون

آهنگ حلقه‌ها در سبک پاپ راک، در آگست ۲۰۱۹ به عنوان چهارمین تک‌آهنگ از آلبوم سوم پست مالون منتشر شد. این آهنگ به مدت سه هفته، در بیلبورد صدتای برتر رتبه‌ اول را به دست آورد!

۵. آهنگ شیفته (Sucker) از جوناس برادرز

آهنگ شیفته که اول مارچ ۲۰۱۹ منتشر شد، اولین تک‌آهنگ این گروه با هم است. این آهنگ در بیلبورد صدتای اول رتبه ۱ را به دست آورد و با فروش ۸۸۰۰۰ نسخه در هفته اول انتشار، رتبه اول را در هات دیجیتال سانگز آمریکا کسب کرد.

۴. رقص با یک غریبه (Dancing With A Stranger) از سم اسمیت و نورمانی

به یادماندنی‌ترین همکاری سال ۲۰۱۹، قطعا آهنگ جذاب و خوش سبکِ «رقص با یک غریبه» از سم اسمیت و نورمانی است. این آهنگ بین ده آهنگ برتر آمریکا و انگلیس قرار گرفت. حتی وبسایت فوربز این آهنگ را به عنوان پرشنونده‌ترین آهنگ سال ۲۰۱۹ برگزید!

۳. آهنگ باید آرام شوی (You Need To Calm Down) از تیلور سوئیفت

یکی از بهترین تازه‌های منتشر شده در سال ۲۰۱۹ آلبوم عاشق (Lover) از تیلور سوئیفت بود. این آلبوم چندین آهنگ بسیار سطح بالا دارد که قطعا بهترین‌شان، آهنگ «باید آرام شوی» است. حتی ویدیوی این آهنگ دو جایزه برنده شد، ‌از جمله جایزه ام‌تی‌وی برای ویدیوی سال!

۲. آهنگ کسی که عاشقش بودی (Someone You Loved) از لوئیس کاپالدی

این آهنگ به مدت ۷ هفته‌ی متوالی در میان برترین آهنگ‌های انگلیس بود و بعدها رتبه‌ ۱ را در بیلبورد صدتای اول به دست آورد. کسانی که به استعداد این خواننده‌ جوان شک داشتند، وقتی استقبال گسترده از آهنگ «کسی که عاشقش بودی» را دیدند، بلافاصله ساکت شدند. این آهنگ در جدول تک‌آهنگ‌های ایرلند رتبه اول را به دست آورد، در بیلبورد صدتای برتر قرار گرفت و حتی به عنوان آهنگ سال، برای شصت و دومین جوایز گرمی کاندید شد.

۱. آهنگ مرد بد ( Bad Guy) از بیلی آیلیش

آهنگ مرد بد، پنجمین تک‌آهنگ از آلبوم «وقتی همه خوابیدیم، کجا می‌رویم؟» است که در تاریخ ۲۹ مارچ ۲۰۱۹ منتشر شد. این آهنگ بعد از انتشار با استقبال بسیار خوبی مواجه شد به طوری که در جداول موسیقی متفاوت در کشورهای استرالیا، کانادا، استونی، فنلاند، یونان، مجارستان، نیوزیلند، نوروی و روسیه رتبه ۱ را به دست آورد. «مرد بد» جوایز زیادی نیز به دست آورده‌است از جمله جایزه گرمیِ ضبط سال و جایزه آهنگ سال در شصت و دومین مراسم جوایز گرمی.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *