جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی؛ چخانسوری عازم عربستان شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت خارجه اعلام کرده است که هارون چخانسوری، سرپرست وزارت این وزارت برای اشتراک در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی، عازم عربستان شده است.

وزارت خارجه گفته است که چخانسوری بعد از ظهر امروز یک‌شنبه(13دلو) به هدف اشتراک در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی، به عربستان سعودی سفر کرده است.

به گفته وزارت خارجه، این نشست از سوی سازمان همکاری اسلامی در مورد طرح صلح خاورمیانه برگزار شده و قرار است فردا برای یک روز با اشتراک وزرای خارجه کشورهای عضو در جده برگزار شود.

chakhansuri

این در حالی است که دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا از طرح “معامله قرن” که بر اساس آن بخش‌های دیگری از خاک فلسطین از جمله بخش‌هایی از بیت‌المقدس شرقی به اسرائیل واگذار می شود، رونمایی کرده است.

دونالد ترامپ روز سه‌شنبه(8دلو) در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل را در کنار خود داشت، از طرح سازش تحمیلی موسوم به معامله قرن رونمایی کرد. ترامپ که در یک نشست خبری در کاخ سفید صحبت می‌کرد، رونمایی از این طرح را گامی به سمت صلح برای اسرائیل توصیف کرد و مدعی شد که این طرح به مقابله با افراط‌گرایی کمک می‌کند.

این طرح تاکنون با واکنش های تند شماری از کشورهای اسلامی روبرو شده، اما افغانستان تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان