غنی: فضای کابل از وجود زورگویان پاک خواهد شد

توسطروایت زنده

بهمن ۸, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

رییس جمهور غنی می گوید: “فضای کابل از وجود زورگویان پاک خواهد شد، این شهر صاحب دارد و صاحبان آن، باشندگان کابل هستند.”

اشرف غنی امروز سه‎شنبه(8دلو) در ادامه گفتمان ملی، با باشندگان نواحی سوم و چهاردهم شهر کابل و ولسوالی پغمان دیدار کرده و گفته است، سطح اعتماد میان باشندگان کابل و نیروهای امنیتی باید افزایش یابد.

او تاکید کرده است: “وضعیت امنیتی فعلی قابل قبول نیست، برای تغییر و بهبود این وضعیت، باید اقدامات جدی صورت گیرد، فضای کابل از وجود زورگویان پاک خواهد شد، این شهر صاحب دارد و صاحبان آن، باشندگان کابل هستند.”

رییس جمهور همچنان به فرمانده پولیس کابل هدایت داده که علاوه بر مصونیت خانم ها، آمادگی کامل برای یک عملیات سرتاسری به خاطر جلوگیری از فروش مواد مخدر را روی دست گیرد.

غنی خاطرنشان کرده که لیست اسامی غاصبین زمین در کابل منتشر می گردد، ممنوع الخروج اعلان می شوند و ملکیت های غصب شده دوباره از آنان گرفته می شود.

Ashraf Ghani

او اضافه کرده که برای مدیریت آب ها در کابل ۳۰۰ میلیون دالر اختصاص داده شده و با ساخت بند شاه توت و جاری نمودن آب دریای پنجشیر به دریای کابل، مشکل آب شهر کابل به صورت اساسی حل خواهد شد.

 رییس جمهور همچنان از شرکت برشنا خواسته است که باید جلو فساد موجود را بگیرد و بل های صرفیه برق را به شکل ماهوار ترتیب کند.

غنی با بیان این که مشکل معارف به شکل اساسی حل می شود، گفته است که  قیمت اینترنت کاهش می یابد و همچنان در توزیع بورسیه های تحصیلی باید شفافیت به میان آید.

وی همچنان افزوده که قرار است نشستی با شهریان کابل در تالار خیمه لویه جرگه برگزار شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *