تکمیلی/ اداره هوانوردی ملکی: هیچ پرواز عبوری از افغانستان دچار سانحه نشده است

توسطروایت زنده

بهمن ۷, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

اداره هوانوردی ملکی اعلان کرده است که بر اساس معلومات آن ها، هیچ پرواز عبوری از فضای کشور دچار سانحه نگردیده و مخابره نشده است.

اداره هوانوردی ملکی در واکنش به سقوط یک هواپیما در ولایت غزنی می گوید: ” تا همین دقیقه بر اساس معلومات کنترول تاور و ریاست تنظیم ترافیک هوایی کشور هیچ موردی از سانحه هوایی ملکی تایید نگردیده و تمام طیارات شرکت هوایی آریانا در تماس با مرکز اطمینان داده اند.”

این اداره افزوده است که کلیه طیارات شرکت هوایی کام ایر نیز از فعالیت شان اطمینان داده و تا کنون بر اساس معلومات KACC کابل، هیچ پرواز عبوری از فضای کشور نیز دچار سانحه نگردیده است و مخابره نشده است.

اداره هوانوردی ملکی تاکید کرده که موضوع سانحه هوایی در ولایت غزنی را جدا تعقیب می نماید و به محض دریافت معلومات، با مردم و رسانه‌ها شریک می کند.

Plane in ghazni

از سویی هم محمد عارف رحمانی، نماینده مردم غزنی در مجلس نمایندگان در توییتر اش نگاشته است: “طیاره‌ی ساقط شده در ولایت غزنی یک طیاره ۱۵ نفره بوده و مربوط به شرکت آریانا نیست.”

رحمانی افزوده است که آمبولانس‌ها برای انتقال جسدها به ساحه‌ای که در کنترول طالبان قرار دارد، رفته است.

در همین حال وحیدالله کلیمزی والی غزنی نیز گفته است، هواپیمای سقوط کرده در غزنی از شرکت های داخلی نیست و امکان دارد خارجی باشد.

این در حالی است که حوالی ساعت ۱:۱۰ دقیقه بعد از ظهر یک هواپیما در روستای صدوخیل ولسوالی ده یک ولایت غزنی سقوط کرد. تاکنون به صورت دقیق تعداد تلفات و نوعیت این هواپیما مشخص نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *