غنی: مجلس نمایندگان با در نظرداشت منافع ملی بودجه سال مالی ۱۳۹۹ را تصویب کرد

توسطروایت زنده

بهمن ۷, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

رییس جمهور غنی می گوید که اعضای مجلس نمایندگان با در نظرداشت منافع ملی کشور، بودجه ملی سال مالی ۱۳۹۹ را به موقع تصویب کرد و این کار برای تطبیق پلان ها و برنامه های اساسی دولت، ارزنده است.

ارگ ریاست جمهوری گفته است که اشرف غنی این اظهارات را امروز دوشنبه(7دلو) در دیدار با میر رحمان رحمانی، رییس مجلس نمایندگان بیان کرده است.

غنی در این دیدار بر افزایش هماهنگی میان سه قوه تاکید کرده، افزوده است که سلسله نشست ها با کمیسیون های مجلس نمایندگان و مجلس سنا ادامه خواهد یافت و سطح هماهنگی میان قوه اجرایی و قوه مقننه بیش از پیش تقویت خواهد شد.

ghani

میر رحمان رحمانی نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از جلسات، اجراات، تصویب بودجه و فرامینی که در چهار و نیم ماه گذشته در مجلس انجام شده، به رئیس جمهور غنی، از اقدامات و تلاش های رئیس جمهور به خاطر افزایش هماهنگی میان قوه اجرایی و قوه مقننه قدردانی کرده است.

رییس جمهور غنی در حالی تصویب بودجه را با در نظرداشت منافع ملی می گوید که مردم غور مدت 6 روز می شود که به دلیل عدم اختصاص بودجه کافی انکشافی در این ولایت، دست به اعتراض زده و دروازه ادارات دولتی در این ولایت را مسدود کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *