نشست امنیتی مشاور امنیت ملی رییس‌ جمهور با مقام های غیرنظامی و نظامی پنج ولایت شمالی

توسطروایت زنده

بهمن ۶, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

دفتر شورای امنیت ملی امروز یک شنبه(6دلو) گفته است که حمدالله محب امروز در سفرش به ولایت بلخ، به هدف ارزیابی وضعیت امنیتی ولایات شمال، با مقام های غیرنظامی و نظامی پنج ولایت جلسه امنیتی برگزار کرده است.

به گفته دفتر شورای امنیت ملی، در این جلسه مسوولان ولایت های جوزجان، فاریاب، سمنگان و سرپل و فرماندهان قول اردوی شاهین در رابطه به وضعیت امنیتی، پیشرفت‌ها، مشکلات و برنامه‌های آینده این ولایات به مشاور امنیت ملی معلومات ارایه کردند.

این مقام ها گفته‌ند که وضعیت امنیتی 5 ولایت شمالی نسبت به گذشته بهبود یافته؛ هماهنگی بهتر گردیده و در نتیجه به مخالفین مسلح دولت تلفات سنگینی وارد گردیده و برخی مناطق از نزدشان پس‌گرفته شده است.

mohheb1

این مقام های ولایات شمالی پیشنهاد کردند که برای بهبود هرچه بیشتر و بهتر وضعیت، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور اکمال و روند تجهیز این نیروها نیز تقویت گردد و همچنان عملیات بازگشایی شاهراه‌ها سرعت‌یافته تا مخالفین دیگر هم سرکوب شوند.

به گفته آن ها، روی ساحاتی بیشتر تمرکز می‌کنند که مخالفین مسلح به خصوص خارجی ها حضور دارند و برای دشمن پرعواید و مهم پنداشته می شود؛ تلاش‌ها جریان دارد تا این ساحات و فرصت‌ها از نزدشان پس گرفته شود.

به گفته دفتر شورای امنیت ملی، حمدالله محب نیز در سخنانی در این نشست، اهداف اساسی طالبان را در شمال ناامن‌سازی مسیرهای ترانزیتی و تجارتی کشور عنوان کرده و افزوده که لازم است با آن‌ها در هر نقطه کشور، مبارزه جدی صورت گیرد.

محب همچنان به مسوولین پولیس ولایات شمالی هدایت داده تا در برابر زورگویان و قانون شکنان قاطعیت داشته و مطابق به خواست‌های مردم، قانون را تطبیق نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *