جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

بازداشت یک شبکه 14 نفری فریبکاران شرکت کیونیت توسط پولیس کابل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پولیس کابل اعلام کرده است که یک شبکه 14 نفری فریبکاران مربوط به شرکت کیونیت را بازداشت کرده است.

پولیس کابل امروز پنج شنبه(3دلو) در یک خبرنامه گفته است که به اساس قرار دادستانی مبنی بر گرفتاری یک شبکه فریبکار، پولیس کابل عملیاتی را در مربوطات حوزه یازدهم امنیتی انجام داده است که درنتیجه آن، یک شبکه 14 نفری فریبکاران بازداشت گردیده است.

به گفته پولیس کابل، این گروه فریبکاران زیر نام شرکتی به نام “کیونیت” یا “چگونه ثروتمند شوید؟” کارهای فریبکارانه انجام می داد.

kabul 12

پولیس افزوده است که این شبکه فریبکار، برای نشان دادن اعتماد کاذب و تخیلی برای افراد، به روش‌های مختلفی از جمله: برگزاری سمینارهای کوتاه مدت برای تغییر افکار، با نمایش تصاویر افراد ثروت مند و مشهور جهان و حتا اعطای تقدیرنامه ها، مردم به ویژه قشر جوان را فریب می داد و از آنان پول دریافت می کرد.

همچنان پولیس تایید کرده است که افراد بازداشت شده به جرم شان اعتراف کرده و از شرکت “کیونیت” 9 پایه کمپیوتر و برخی از اسناد نیز به دست آمده است.

این در حالی است که پیش از این نیز وزارت داخله به تاریخ 17 جدی اعلان کرده بود که یک شبکه 25 نفری را که زیر نام شرکت کیونیت با شعار “چگونه پولدار شوید؟” فعالیت فریب‌کارانه داشت، بازداشت کرده اند.

این دومین گروه فریبکاران شرکت کیونیت است که توسط پولیس بازداشت می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان