جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

ترامپ: رهبر ایران مواظب حرف زدن خود باشد!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رئیس جمهوری آمریکا به سخنان اخیر آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران در نماز جمعه تهران واکنش نشان داده و از وی خواسته که مواظب حرف زدن خود باشد.

رهبر ایران روز جمعه(27 جدی) همچون همیشه از آمریکا به عنوان دشمن اصلی و مسبب کلیه مشکلات کشورش یاد کرد.

آیت‌الله خامنه‌ای در گوشه‌ای از سخنان خود، که رئیس جمهوری آمریکا به ظاهر آن را ملاک اصلی واکنش خود قرار داده، از مقامات آمریکایی به عنوان “دلقک‌هایی” نام برده که به سخیف‌ترین شکل ممکن به مردم ایران دروغ می‌گویند.

trump

رهبر ایران در این خصوص تصریح کرده بود: “این دلقک های آمریکایی که به دروغ و با کمال رذالت می گویند که ما در کنار مردم ایرانیم، ببینند مردم ایران چه کسانی هستند. آن چند صد نفری که به عکس سردار شهیدِ باافتخار ما اهانت می کنند، آن ها مردم ایرانند یا این جمعیت میلیونی عظیمی که در خیابان ها نشان می دهند خودشان را؟”

اما دونالد ترامپ در واکنش به این سخنان با انتشار پیامی نوشت: “به اصطلاح رهبر معظم ایران که این روزها دیگر منزلت چندانی ندارد، حرف‌های بدی درباره آمریکا و اروپا زده است. اقتصاد آن ها در حال فروپاشی است و مردم این کشور در رنج به سر می‌برند. او بهتر است حسابی مواظب حرف زدن خود باشد.”

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1218297466656829440?s=20

رئیس جمهوری آمریکا که این روزها به زبان فارسی هم توییت می‌کند، در پیامی دیگر که به فارسی نوشته شده، مردم ایران را انسان‌های نجیبی توصیف کرده که آمریکا را دوست دارند و سزاوار دولتی بهتر برای تحقق آروزهای شان هستند.

ترامپ در این پیام از رهبران ایران خواسته است که به گفته او، هراس افکنی را کنار بگذارند و به فکر سربلندی کشورشان باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان