جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

یک جوان افغانستانی به دلیل جعل سند، شهروندی استرالیا را از دست داد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

بر اساس گزارش ها یک مهاجر افغانستانی مقیم استرالیا به دلیل جعل جواز رانندگی، شهروندی استرالیا را از دست داده است.

رسانه ها امروز شنبه(28جدی) گزارش داده اند که یک مهاجر افغانستانی به نام “علی حیدری” که  ۲۶ سال سن دارد و شهروندی استرالیا را در سال ۲۰۱۴ به دست آورده، با تصمیم دولت استرالیا، شهروندی خود را از دست داده است.

australia

براساس این گزارش، این جوان در سال ۲۰۱۰ خود را توسط قایق از افغانستان به استرالیا رسانیده و پس از آن که مشخص شده از جواز رانندگی جعلی استفاده می‌کند، شهروندی‌اش در استرالیا لغو شده است.

این مساله در جریان مصاحبه‌ مسوولان اداره‌ مهاجرت استرالیا با این جوان افغانستانی فاش شده است. حیدری نیز اعتراف کرده که این سند جعلی را توسط دوستانش در بدل پول در پاکستان ساخته و بر اساس این سند، مقام‌های استرالیایی یک جواز رانندگی در سال ۲۰۱۳ برای او صادر کرده اند. او گفته این سند را را به خاطر به دست آوردن جواز رانندگی استرالیایی و در نهایت به دست آوردن کار جعل کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان