جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

غنی: افراد مسلح غیرمسوول و مسوول خلع سلاح می شوند!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی تاکید می‌کند که حوصله ملت دیگر به سر رسیده و افراد مسلح غیرمسوول یا مسوول خلع سلاح می شوند.

ارگ ریاست جمهوری در یک خبرنامه گفته است که رییس جمهور غنی در ادامه گفتمان ملی با شهروندان کابل، امروز چهارشنبه(25جدی) در دیدار با باشندگان ناحیه های ۱۸ و ۱۹ و ولسوالی ده سبز کابل گفته است که پیام مردم این است که مسوولین در مقابل اهالی ولسوالی ده سبز چشم بینا، گوش شنوا و دست کارا نداشته و این وضعیت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

رییس جمهور تاکید کرده است: “غاصب دیگر جایی ندارد، در مقابل آنان اقدامات جدی صورت می گیرد. افراد مسلح غیرمسئول، یا مسئول خلع سلاح می شوند؛ چون حوصله ملت دیگر به سر رسیده است. هیچ فردی بالاتر از قانون نیست. وقتی در مقابل دشمنان افغانستان می جنگیم، نباید در مقابل زورگویان بی تفاوت بمانیم.”

ghani1

او همچنان به مردم ده سبز کابل اطمینان داده که در سه سال آینده، مشکلات معارف، آّب و برق این ولسوالی به گونه‌ اساسی حل می شود.

غنی همچنان اضافه کرده است: “مردم به گونه‌ واضح، قاطع و همه جانبه اصلاحات می خواهند، ما برای اصلاحات زمینه را فراهم کرده ایم و من اصلاحات را می آورم، اما کسانی که در برابر اصلاحات موانع ایجاد می کنند، به مردم پاسخ بگویند.”

این در حالی است که “گفتمان ملی” به هدف بهبود وضعیت شهر کابل از روز گذشته آغاز شده است.

صدیق صدیقی، سخنگوی رییس جمهور امروز در یک نشست خبری در مورد هدف از برگزاری این گفتمان ملی گفت که این گفتمان در پی افزایش شکایت های مردم راه اندازی شده است و رییس جمهور می خواهد تا از نزدیک و به گونه مستقیم با اهالی هر ناحیه و حوزه شهر کابل، نشست داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان