جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اندرابی: سطح جرایم در شهر کابل کاهش چشمگیر یافته است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سرپرست وزارت داخله می گوید که طرح جدید امنیتی این وزارت نتایج مطلوبی داشته و سطح جرایم را در شهر کابل به گونه چشم گیر کاهش یافته است.

مسعود اندرابی امروز چهارشنبه(25جدی) در نشستی در وزارت داخله کارکرد یک هفته پسین تیم‌های سیار امنیتی را در سطح ولایت کابل، در قالب طرح جدید امنیتی این وزارت مثبت خوانده و گفت، این روند توانسته است نتایج مطلوبی داشته و سطح جرایم را در شهر کابل به گونه چشمگیر کاهش دهد.

andarabi

سرپرست وزارت داخله همچنان به مسولین امنیتی شهر کابل هدایت داده است تا هسته و محلات جرمی مجرمین را شناسایی و در راستای بازداشت آنان اقدام فوری کنند.

اندرابی همچنان تاکید کرده، تیم های گزمه شهری به هدف کاهش و جلوگیری از جرایم در شهر کابل، مقطعی نه؛ بلکه به صورت دوامدار است.

این در حالی است وزارت داخله پس از افزایش جرایم جنایی، سرقت و رهگیری در شهر کابل، به تاریخ 18 جدی اعلام کرد که عملیات وسیعی را برای بازداشت چپاولگران و سارقین در این شهر، افزون بر نیروهای حوزه هاي امنيتي، با نزديك به يك هزار نیروی پوليس داخل قرارگاه وزارت و ٣٠٠ عراده واسطه نقليه آغاز کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان