جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عدم تثبیت شرکت تسلیم گیرنده 75 هزار تن گندم کمک هند به افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت می گوید، عدم تثبیت شرکت تسلیم گیرنده 75 هزار تن گندم کمک هند به افغانستان سبب شده تا این کمک عملی نشود.

عبدالله عبدالله امروز دوشنبه(23 جدی) در جلسه کمیته اقتصادی شورای وزیران گفته است، کشور هندوستان وعده سپرده است که 75 هزار تُن گندم به افغانستان کمک می‌کند، اما به دلیل عدم تثبیت شرکت تسلیم‌گیرنده، این کمک هنوز عملی نشده است.

او از وزارت زراعت خواسته است که هرچه زودتر زمینه دریافت این کمک را مساعد سازد.

abdullah

عبدالله در مورد آلودگی هوای کابل افزوده است، همزمان با شروع برف‌باری‌ها در کشور، تلاش‌ها در زمینع مبارزه با آلودگی هوا نباید متوقف شود، بلکه از آن به عنوان فرصت استفاده گردد.

وی همچنان در این جلسه تاکید کرده که نتایج کار زمانی قناعت‌بخش است که تغییر مثبت به دنبال داشته باشد؛ فرصت‌سوزی و سهل‌انگاری قابل پذیرش نیست و نهادهای دولتی در برابر خواست‌های شهروندان مسؤول هستند.

این در حالی است که به تاریخ 24 میزان سال جاری سفیر هند در کابل گفته بود که کشورش در ماه آینده میلادی ۷۵ هزار تن گندم به افغانستان کمک می‌کند. پس از آن سفیر هند در کابل به تاریخ 14 عقرب در دیدار با وزیر زراعت از رسیدن اولین محموله 75 هزار تنی گندم کمکی کشور هندوستان به بندر چابهار خبر داده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان