جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
42 بازدید

سلبریتی‌هایی که تناسب اندام‌شان را از دست دادند!

خواندن 5 دقیقه
3.6
(9)

همه‌ی آدم‌ها تا حدی، با مشکل کمبود خویشتنداری مواجه هستند و سلبریتی‌ها (افراد مشهور) نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در واقع آنها چیزهای بیشتری دارند که مجبورشان کند محدودیت‌ها را بشکنند یا در برخی چیزهای نه چندان خوب، زیاده‌روی کنند؛ از مواد مخدر گرفته تا الکل و حتی غذا! بسیاری از سلبریتی‌ها از کنترول خودشان در برابر وسوسه‌ها ناتوانند، چیزی که اصلا به نفع‌شان تمام نمی‌شود!‌ در این نوشتار با ۱۰ سلبریتی آشنا می‌شویم که تناسب اندام‌شان را از دست دادند و به کلی بدفرم شدند!

۱. ماریا کری

ماریا یکی از مستعدترین خواننده‌های جهان است. اما او به عنوان یک ستاره، در دام عدم خویشتنداری گرفتار شد و در نتیجه از یکی از زیباترین زنان جهان به یک خاله خانم چاق تبدیل شده‌است! خبر خوب اینکه این اتفاق روی حرفه‌ی او تاثیر نگذاشته‌است. ما هم امیدواریم که با دیدن غذاها کمی خویشتنداری کند و دوباره فیزیک بدنی زیبایش را به دست بیاورد!

ماریا یکی از مستعدترین خواننده‌های جهان است
ماریا یکی از مستعدترین خواننده‌های جهان است

۲. کریستینا آگیلرا

این خواننده‌ی بی‌نظیر، در دهه‌ی ۹۰ به عنوان یکی از جذاب‌ترین زنان روی این سیاره دیده می‌شد. هرچند، به دلیل بالا رفتن سنش و عدم خویشتنداری، وزن زیادی به دست آورده‌است. امیدواریم او هم خیلی زود بر این مشکل غلبه کند. ما دوست داریم کریستینا را دوباره به همان شکلی که بود ببینیم!

این خواننده‌ی بی‌نظیر، در دهه‌ی ۹۰ به عنوان یکی از جذاب‌ترین زنان روی این سیاره دیده می‌شد
این خواننده‌ی بی‌نظیر، در دهه‌ی ۹۰ به عنوان یکی از جذاب‌ترین زنان روی این سیاره دیده می‌شد

۳. هیلاری داف

این بازیگر و خواننده بعد از مادر شدن تغییر زیادی کرد و دیگر به سایز اصلی‌اش برنگشت. هرچند او هنور هم بسیار زیبا به نظر می‌رسد، اما بهتر است کمی خودش را کنترول کند و اندام سابقش را به دست بیاورد.

این بازیگر و خواننده بعد از مادر شدن تغییر زیادی کرد و دیگر به سایز اصلی‌اش برنگشت
این بازیگر و خواننده بعد از مادر شدن تغییر زیادی کرد و دیگر به سایز اصلی‌اش برنگشت

۴. کلی کلارکسون

هرچند او هیچ‌وقت باریک‌ترین دختری که دیده باشیم، نبوده‌است، اما این ستاره‌ی برنامه‌ی امریکن آیدل، جداً بی‌خیالِ اندامش شده‌است. کِلی کلارکسون اکنون تقریبا دو برابر اندام سابق خود وزن دارد. نه! ما که قصد نداریم این‌جا کسی را به «بی‌اشتهایی عصبی» تشویق کنیم اما چاق بودن و اضافه وزن داشتن هم با سلامتی تناقض دارد! شاید بهتر باشد کِلی هم این را بداند و به دنبال کاهش وزن باشد!

ستاره‌ی برنامه‌ی امریکن آیدل
ستاره‌ی برنامه‌ی امریکن آیدل

۵. جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون، خواننده، بازیگر و ستاره‌ی تلویزیون واقع‌نما (Reality Television) است. او در سال‌های گذشته تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته و چند کیلویی وزن هم به دست آورده‌است. جسیکا حتی زمانی نماینده‌ی برنامه‌ی کاهش وزن وِیت واچرز (Weight Watchers) بود. اما چنانچه در تصویر می‌بینید، خودش چندان کنترولی روی وزنش نداشته‌است!

جسیکا سیمپسون
جسیکا سیمپسون

۶. اکسل رز

این خواننده و ترانه‌سرای مشهور، روزی اندامی داشت که موجب تحسین بسیاری از زنان می‌شد! ولی او هم مثل بقیه با به دست آوردن کیلوهای اضافی، دیگر هیچ شباهتی با خود سابقش ندارد. هرچند این موضوع چیزی از قدرت خوانندگی او و کاریزمایی که داشت، کم نکرده‌است!

این خواننده و ترانه‌سرای مشهور، روزی اندامی داشت که موجب تحسین بسیاری از زنان می‌شد.
این خواننده و ترانه‌سرای مشهور، روزی اندامی داشت که موجب تحسین بسیاری از زنان می‌شد.

۷. متیو پری

این ستاره‌ی مشهور سریال دوستان (Friends) آنقدری برای زنان جذابیت داشت که عاشقش شوند، اما با گذشت زمان حسابی تغییر کرده‌است. او در حال حاضر چاق شده و جذابیتش را از دست داده‌است. همه‌ چیز هم اتفاقا خیلی سریع رخ داد!

ستاره‌ی مشهور سریال دوستان
ستاره‌ی مشهور سریال دوستان

۸. لارنس فیشبرن

احتمالا نقش او را در فیلم ماتریکس (The Matrix) به عنوان مورفئوس در خاطر دارید. هرچند این بازیگر در حال حاضر حسابی تغییر کرده‌است. در سال‌های گذشته چندین کیلو به اندام او که سابقا بسیار جذاب بود اضافه شده‌است! البته باید بگوییم که او همچنان در حرفه‌ی خودش در تلویزیون و تئاتر می‌درخشد!

هنرپیشه نقش مورفئوس در فیلم ماتریکس
بازیگر نقش مورفئوس در فیلم ماتریکس

۹. جرد لتو

جرد لتو به دلیل بازی در فیلم فصل ۲۷ (Chapter 27) مجبور بود وزن خود را بالا ببرد. این اضافه وزن سبب ایجاد درد شدید در پاهایش شد، و حدود یک سال طول کشید تا دوباره به وزن و اندام سابقش برگردد. او بعدها اعلام کرد که دیگر حاضر نیست نقش‌هایی را که او را ملزم به چاق شدن می‌کنند، بپذیرد.

جرد لتو به دلیل بازی در فیلم فصل ۲۷ (Chapter 27) مجبور بود وزن خود را بالا ببرد.
جرد لتو به دلیل بازی در فیلم فصل ۲۷ (Chapter 27) مجبور بود وزن خود را بالا ببرد.

۱۰. مایک تایسون

مایک تایسون هم در سالهای اخیر وزن زیادی به دست آورده‌است، حتی اوضاع سلامتی‌اش هم مثل زمانی که در اوج زندگی حرفه‌ایش قرار داشت،‌ نیست. متاسفانه، سلامت روح و روان او هم در شرایط مساعدی قرار ندارد! امیدواریم او هم هرچه زودتر به خودِ سابقش برگردد!

مایک تایسون
مایک تایسون

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان