جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

رییس جمهور دو حکم را در رابطه به کاهش آلودگی هوا صادر کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست جمهوری طی احکام جداگانه، نصب دستگاه تصفیه کننده دود در منزل ها، شهرک ها و ادارات دولتی دارای سیستم مرکز گرمی و منع سوختاندن تایر، رابر و پلاستیک را به منظور گرم کردن و تولید انرژی، صادر کرد.

ریاست جمهوری در یک بیانیه گفته است که رئیس جمهور غنی مطابق با ماده پانزدهم قانون اساسی و حکم ماده بیست و هفتم قانون محیط زیست، به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، کاهش عوامل مخرب بر آن و حفاظت از محیط زیست، این احکام را صادر نموده است.

arg

در این اعلامیه آمده است که رئیس جمهور در مورد نصب دستگاه تصفیه کننده دود؛ ادارات دولتی، مالکین و متصرفین بلند منزل ها و شهرک های دارای سیستم مرکز گرمی، مکلف شده اند تا دستگاه تصفیه کننده دود(فلتر معیاری) را که از انتشار دود بیشتر جلوگیری کند، در تاسیسات مربوط نصب نمایند.

رئیس جمهور اداره ملی حفاظت محیط زیست را موظف نموده تا در همکاری با وزارت امورداخله، شهرداری مربوط و سایر ادارات ذیربط، این حکم را ابلاغ نموده، تعهد کتبی و تعیین مدت برای مالکین بلند منزل ها و شهرک ها را مبنی بر نصب دستگاه تصفیه کننده دود(فلتر معیاری) اخذ نموده و از نصب و فعال بودن این دستگاه به صورت مداوم نظارت کند.

همچنان بر اساس فرمان ریاست جمهوری، متخلفین با رعایت احکام قوانین کشور توسط ادارات ذیربط تحت تعقیب عدلی قرار گیرند و مانع سوختاندن تایر، رابر و پلاستیک شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان