جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

9 تن از یک زندان طالبان در غزنی فرار کردند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی در ولایت غزنی اعلان کرده که 9 تن از یک زندان طالبان در این ولایت موفق به فرار شده اند.

دفتر والی غزنی امروز شنبه(7جدی) با نشر یک خبرنامه گفته است: “شب گذشته 9 تن از یک زندان طالبان در منطقه بادام کیچه ولسوالی آب بند موفق به فرار شده اند”.

ghazni

این دفتر افزوده است، افرادی که از این زندان طالبان فرار کرده اند، یک میل اسلحه این گروه را نیز با خود آورده اند.

به گفته دفتر والی غزنی، افراد فرار کرده شامل 6 سرباز ارتش و 3 نیروی خیزش مردمی اند که در دو ماه گذشته توسط طالبان از مسیر شاهراه کابل ـ قندهار در مربوطات غزنی و ولایات همجوار از موترهای مسافربری گروگان گرفته شده بودند.

این در حالی است که وزارت دفاع نیز امروز با نشر یک اعلامیه گفت که 8 تن از نیروهای امنیتی را در مربوطات موشکی ولسوالی قره‌باغ ولایت غزنی از یک زندان طالبان آزاد کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان