جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

اعطای ستایش نامه از سوی دولت جاپان به خانواده داکتر ناکامورا

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دولت جاپان به ‌پاس خدمات داکتر ناکامورا به خانواده او ستایش‌نامه داده است.

رسانه ها گزارش داده اند که ستایش‌نامه “گولد ریز ویت روزت” روز گذشته(جمعه، ۷جدی) در یک مراسم خاص از سوی شینزو آبه، نخست‌وزیر جاپان به نائوکو ناکامورا، خانم تیتسو ناکامورا اهدا شده است.

گفته شده است که در این ستایش‌نامه، نقش داکتر تیتسو ناکامورا در ایجاد روابط دوستانه میان جاپان و افغانستان مهم خوانده شده ومورد ستایش قرار گرفته است.

nakamura

ستایش‌نامه “گولد ریز ویت روزت”، چهارمین ستایش‌نامه با ارزش کشور جاپان است که برای دست‌آورها در روابط بین‌الملل و بخش‌های دیگر اهدا می‌شود.

پیش از این دولت جاپان اعلان کرده بود که جایزه “طلوع خورشید” را به نام داکتر ناکامورا اهدا می کند.

این در حالی است که داکتر تتسو ناکامورا 73 ساله، رئیس موسسه «PMS» صبح روز چهارشنبه(۱۳ قوس) در حمله مردان مسلح بر موتر حامل اش در ناحیه اول شهر جلال آباد زخمی شد، و پس از آن در اثر زخم های شدید، جان داد.

در این رویداد 5 همکار افغانستانی ناکامورا نیز کشته شدند.

ترور ناکامورا با واکنش های گسترده در میان شهروندان افغانستان روبرو شده و آن ها به یاد او، در چندین شهر شمع افروزی کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان