کمیسیون شکایات انتخاباتی: به شکایت های غیرمستند رسید‌گی نمی شود!

توسطروایت زنده

دی ۲, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

مسوولان در کمیسیون شکایات انتخاباتی می گویند که شکایات نامزدان باید مستند باشد و شکایاتی که مستند نباشد، پذیرفته نمی‌شود.

کمیسیون شکایات انتخاباتی امروز دوشنبه(2جدی) روند ثبت شکایات و اعتراضات در پیوند به نتیجه ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری را رسما آغاز کرد.

مولوی دین‌محمد عظیمی، معاون کمیسیون شکایات انتخاباتی در پیوند به آغاز این روند در جمع خبرنگاران گفت: روند ثبت شکایات نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده و برای سه روز دیگر ادامه می‌یابد.

عظیمی افزود، تاکنون دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی چهار هزار شکایت در کمیسیون شکایات انتخاباتی ثبت کرده و دسته‌های انتخاباتی دیگر نیز شکایت‌های‌شان را ثبت خواهند کرد.

او اطمینان داد که کمیسیون شکایات به تمام شکایت‌ها بر اساس قانون، مو به مو رسیدگی کرده و در مورد آن تصمیم خواهد گرفت.

IECC

معاون کمیسیون شکایات انتخاباتی تاکید کرد، همه نامزدان باید شکایت‌های‌شان را مستند ثبت کنند؛ شکایت هایی که مستند نباشد، شکایت شمرده نمی‌شود و به آن رسید‌گی نیز نخواهد شد.

پیش از این نورالرحمان اخلاقی، ناظر فنی تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی گفته است که امروز دوشنبه، بیش از 4 هزار شکایت مستند و موردی از سوی این تیم به کمیسیون شکایات انتخاباتی پیش‌کش شده و شاید به همین تعداد طی دو روز دیگر نیز ثبت شود.

این در حالی است که کمیسیون مستقل انتخابات روز گذشته نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری را اعلان کرد. بر بنیاد این نتایج، اشرف غنی با کسب بیشترین آرا در صدر و عبدالله عبدالله در جایگاه دوم قرار گرفته است، اما دسته انتخاباتی عبدالله عبدالله و هم پیمانان و هواداران این دسته در تیم ثبات و همگرایی، نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *