جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ثبت بیش از 4 هزار شکایت از سوی تیم ثبات و همگرایی در کمیسیون شکایات انتخاباتی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نورالرحمان اخلاقی، ناظر فنی تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که امروز بیش از 4 هزار شکایت از سوی این تیم در کمیسیون شکایات انتخاباتی درج شده است.

نورالرحمان اخلاقی امروز دوشنبه(2جدی) با بیان این خبر در صفحه فیس‌بوک اش نگاشته است که “امروز بیش از 4 هزار شکایت مستند و موردی از سوی تیم ثبات و همگرایی به کمیسیون شکایات انتخاباتی پیش‌کش شد و شاید به همین تعداد طی دو روز دیگر نیز شکایت درج شود”.

Stability and convergence

 او افزوده است: “ما به صورت موازی در دو بخش کار را دنبال می‌کنیم تا هر نقطه‌ای که امیدی به حل مشکل و جلوگیری از آرای تقلبی از طریق حقوقی و تخنیکی وجود داشته باشد، به همت یک تیم خوب و ‌کارکشته در بخش نظارت و جلوگیری از تقلب، کار حقوقی و تخنیکی مان را به پیش می‌بریم و تا آخرین‌مرحله تلاش‌مان از این بعد عمدتا نرم ‌و بدون تنش است.”

اخلاقی اضافه کرده، هرگاهی که دیده شود هیچ مرجعی به امور حقوقی و فنی وقت نمی‌گذارد و حق مردم تلف می‌شود، همه گزینه‌های دیگر برای دفاع از حق مشروع مردم روی میز است.

این عضو تیم ثبات و همگرایی تاکید کرده است: “خلاصه این که به هیچ صورت فرصتی برای یک متقلب دغلکار وجود ندارد که با تقلب ‌و تزویر، یک بار دیگر اینجا را جولانگاه جیغ و فریادش بسازد.”

این در حالی است که کمیسیون مستقل انتخابات روز گذشته نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری را اعلان کرد. بر بنیاد این نتایج، اشرف غنی با کسب بیشترین آرا در صدر و عبدالله عبدالله در جایگاه دوم قرار گرفته است، اما دسته انتخاباتی عبدالله عبدالله و هم پیمانان و هواداران این دسته در تیم ثبات و همگرایی، نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته اند.

با این وجود، کمیسیون شکایات انتخاباتی روز گذشته در یک نشست خبری گفت که تنها نتایج ابتدایی اعلان شده و تیم های انتخاباتی باید از پیش داوری خودداری کنند. کمیسیون شکایات انتخاباتی همچنان اعلام آمادگی کرد که شکایات ثبت شده از سوی تیم ها را به صورت مستقلانه بررسی و در مورد آن تصمیم بگیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان