جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیسیون شکایات انتخاباتی: تکت های انتخاباتی پیش داوری نکنند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در کمیسیون شکایات انتخاباتی می گویند، اعلان نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی به سمت چالش زا پیش می رود و تکت های انتخاباتی نباید پیش داوری کنند.

زهره ‌بیان شینواری، رییس کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی امروز یک‌شنبه(1جدی) در یک نشست خبری از همه نامزدان انتخاباتی معترض خواست که سه روز فرصت دارند تا شکایت‌های‌شان در این کمیسیون را ثبت کنند.

شینواری افزود، روند ثبت شکایات در کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی ساعت هشت صبح روز دوشنبه(دوم جدی) آغاز می‌شود و برای سه روز ادامه می‌یابد و کمیسیون شکایات انتخاباتی در مدت 15 روز کاری به آن رسیدگی می کند.

IECC

رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی تاکید کرد، تنها شکایاتی مورد رسیدگی قرار می گیرد که در موعد قانونی ثبت شده باشد.

او اطمینان داد که به شکایات به صورت بی طرف و مستقلانه و بر اساس قانون رسیدگی می شود.

شینواری از کمیسیون مستقل انتخابات خواست جهت شفافیت بیشتر، نتایج انتخابات را به صورت محل وار در وب سایت خود نشر کند و نیز فیصله های کمیسیون شکایات انتخاباتی را با دقت و سرعت انجام دهد.

از سویی هم قاسم الیاسی، منشی کمیسیون شکایات انتخاباتی گفت: “فعلا در فضای مجازی اعلان نتایج ابتدایی به سمت چالش زا به پیش می زود و تکت ها نباید پیش داوری کنند.”

او همچنان از مردم و هواداران نامزدان انتخابات ریاست جمهوری خواست که با توجه به ابتدایی بودن نتیجه انتخابات، از پیش‌داوری کردن و ایجاد هیاهو خودداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان