جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

عبدالله: نمی‌گذاریم بار دیگر یک گروه بی‌ریشه و متقلب بر سرنوشت مردم حاکم شود!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که به هر قیمتی از آرای پاک مردم دفاع می‌کند و نمی‌گذارد بار دیگر یک گروه بی‌ریشه و متقلب بر سرنوشت آنان حاکم شود.

عبدالله عبدالله امروز یک‌شنبه(1جدی) در واکنش به اعلان نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری گفته است: “نگرانی‌ و تشویش شما را درک می‌کنیم. شما حق دارید در قبال سرنوشت‌تان حساس و نگران باشید. انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸ نتیجه‌ زحمات، قربانی‌ها و مبارازت طولانی شماست.”

او تاکید کرده که “در انتخابات‌های گذشته و در ۶ میزان سال روان مردم سهم خود را ادا کرده و منتظر اعلان نتیجه‌ رأی پاک خود بودند که با تاسف آنانی‌که به حق انتخاب مردم و مردم‌سالاری اعتقاد ندارند، با تقلب گسترده و سازمان یافته، شفافیت انتخابات را خدشه دار ساخته و به اعلان نتایج ابتدایى تقلبی انتخابات پرداختند.”

abdullah abdullah

رییس دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به مردم اطمینان داده که مبارزه آن ها براى تحكيم مردم سالارى دوام دارد و به هر قیمت از آرای پاک شان دفاع می‌کند.

این در حالی است که بر اساس اعلان نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری توسط کمیسیون مستقل انتخابات، محمد اشرف غنی در صدر نامزدان انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته و عبدالله عبدالله در جایگاه دوم قرار دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان