جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

درخواست کمک از رسانه‌ها؛ افراد مسلح اموال منازل نزدیک به خانه قیصاری را غارت کرده اند!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

عنایت بابر فرهمند، معاون اول دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی و از نزدیکان جنرال دوستم می گوید که افراد مسلح غیرمسوول سهیم در عملیات بازداشت نظام الدین قیصاری، اموال منازل مسکونی در این ساحه را غارت کرده اند.

فرهمند امروز سه‌شنبه(26قوس) در صفحه رسمی فیس بوک خود نگاشته است: “در جریان حمله‌ ۱۸ ساعته به منزل نظام‌الدین قیصاری در شهر مزارشریف، صدها خانواده منازل خود را ترک کرده و به نقاط دیگر شهر متواری گردیده بودند. متاسفانه بعد از ختم حملات و دستگیری افراد وابسته به قومندان قیصاری، افراد مسلح غیرمسوول که در عملیات سهم داشتند، اموال منازل اطراف خانه قیصاری را چور و چپاول نمودند.”

balkh

او افزوده است که روز گذشته این موضوع را با مسوولین ولایت بلخ شریک ساخته و آنان اطمینان دادند که اقدامات لازم برای جلوگیری از چپاول منازل صورت گرفته، اما دیده می شود که پولیس نتوانسته جلو افراد مسلح ولگرد که مربوط به یک تعداد فرماندهان محلی بلخ اند را بگیرد.

این چهره برجسته حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان تاکید کرده است: “برای جلوگیری از خسارات بیشتر به سایر باشند‌گان آن محل، تنها رسانه‌های مستقل می‌توانند با انعکاس واقعیت‌ها، مسئولین امنیتی را متوجه وظایف خود بسازند.”

این در حالی است که عبدالله عبدالله، رییس دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در دیدار با یک سناتور امریکایی در کابل، با اشاره به عملیات بازداشت نظام الدین قیصاری، هر نوع استفاده سیاسی ـ شخصی از نیروهای امنیتی را خلاف منافع ملی دانسته و تأکید کرده است: “نباید از نیروهای مسلح و قوای هوایی در داخل شهر برای حمله بالای کسی استفاده شود. قضایایی از این دست را می‌توان با استفاده از راه‌های مسالمت‌آمیز حل کرد”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان