جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

اعتراض به کشته شدن نزدیکان نظام الدین قیصاری در بلخ

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شماری از اعضای مجلس نمایندگان و شهروندان ولایت بلخ در واکنش به حمله بر خانه نظام الدین قیصاری، اعتراض کرده، آن را جنایت جنگی خواندند.

شماری از اعضای مجلس نمایندگان امروز دوشنبه(25قوس) در نشست عمومی این مجلس، حمله بر منزل نظام الدین قیصاری را جنایت جنگی خواندند.

اعضای مجلس همچنان خواهان به محاکمه کشاندن سازمان دهندگان حمله بر منزل نظام الدین قیصاری شدند.

protest

از سویی هم شماری از شهروندان شهر مزارشریف با راه اندازی تظاهرات، اجساد کشته شدگان نزدیکان قیصاری را به مقابل دفتر ولایت بلخ آورده، خواهان محاکمه عاملین این حمله شدند.

معترضین حمله بر خانه نظام الدین قیصاری را سیاسی می دانند.

این در حالی است که پس از نزدیک به دو روز محاصره، سر انجام نیروهای امنیتی با عملیات هوایی و ورود نیروهای ویژه، وارد خانه نظام الدین قیصاری شدند.

فرماندهی پولیس بلخ شمار کشته شدگان افراد نظام الدین قیصاری را 7 تن اعلام کرده، اما بر اساس اطلاعات شماری از منابع، 12 تن از نزدیکان قیصاری در این حمله کشته، نزدیک به 20 تن دیگر زخمی و نیز شماری بازداشت شده‌اند.

هنور از سرنوشت شخص نظام الدین قیصاری اطلاع موثقی در دست نیست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان