جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ادعای تازه صالح: بیشترین تقلب توسط تیم ثبات و همگرایی صورت گرفته/ مردم نقشی در بستن دروازه کمیسیون انتخابات ندارند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح، معاون اول دسته انتخاباتی دولت ساز می گوید که “ثبوت غیر قابل انکار نشان می‌دهد که بیشترین تقلب سازمان یافته در تمامی ولایات توسط تیم ثبات و همگرایی صورت گرفته است”.

امرالله صالح امروز شنبه(23 قوس) در صفحه رسمی فیس بوک اش نگاشته است: “ثبوت غیر قابل انکار نشان می‌دهد که بیشترین تقلب سازمان یافته در تمامی ولایات توسط تیم ثبات و همگرایی صورت گرفته، ترس از برملا شدن این رسوایی دلیل اصلی بسته بودن دروازه های کمیسیون در هفت ولایت توسط معاش بگیران تیم ثبات و همگرایی بود.”

صالح افزوده است که در بسته کردن دروازه های کمسیون های ولایتی مردم هیچ نقشی نداشتند و ندارند.

او تاکید کرده: “کمیسیون های مستقل انتخابات و شکایات انتخاباتی با امانت داری تمام هرچه در خرجین تیم ثبات است، به مردم نشان دهد تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.”

معاون اول دسته انتخاباتی دولت ساز هشدار داده است که انتخابات برنده دارد و تحت هیچ عنوانی ضمیمه و سرباری های کوچک، متوسط و یا بزرگ در قدرت ایجاد نخواهد گردید.

Amrullah-Saleh

امرالله صالح همچنان تاکید کرده: “تیم دولت ساز اطمینان کامل و بی داغ می دهم که خموشی ما در برابر هیاهوی دیگران ناشی از بردباری و صلابت ماست، نه چیز دیگر. آنها قانون را به گروگان گرفتند و قرار است فردا این گروگان گیری خاتمه یابد. شما خواهید دید که قیمت گروگان گیری را با برملا شدن اصل قضیه خواهند پرداخت.”

این اظهارات معاون اول دسته انتخاباتی دولت ساز در حالی مطرح شده است که شب گذشته داکتر عبدالله در یک نشست خبری از مردم خواست اجازه دهند که روند بازشماری آرا در هفت ولایت باقی مانده در روز یک‌شنبه صورت گیرد.


صالح در حالی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را به تقلب گسترده متهم کرده که این تیم و هواداران آن خواهان ابطال 300 هزار رأیی اند که به باور آنان تقلبی است. امروز نیز هواداران این دسته انتخاباتی در ولایت بلخ دست به تظاهرات زده، خواهان ابطال آرای غیرشفاف شدند.
این در حالی است که به گفته حواعلم نورستانی، رییس کمیسیون مستقل انتخابات، تاکنون 700 هزار رای به دلیل تقلبی بودن از اعتبار ساقط و توسط سیستم باطل شده است؛ اما وی توضیح نداده که بیشتر آرای تقلبی به نفع کدام دسته انتخاباتی استفاده شده است.
همچنین به گفته مقام های این کمیسیون، بیش از 12 هزار کارمند انتخاباتی به دلیل انجام تقلبات و تخلفات انتخاباتی به کمیسیون شکایات انتخاباتی معرفی شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان