جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اعلان نتایج ابتدایی انتخابات در گروه تصمیم کمیشنران کمیسیون انتخابات

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کمیشنران کمیسیون مستقل انتخابات تاکنون در مورد اعلان نتایج ابتدایی انتخابات تصمیم نگرفته اند.

گزارش های ضد و نقیضی از اعلان نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ها به نشر رسیده، اما عبدالعزیز ابراهیمی، یکی از سخنگویان کمیسیون انتخابات به خبرنامه می گوید: “تاکنون هیات رهبری کمیسیون انتخابات در مورد اعلان نتایج قسمی و یا هم ابتدایی انتخابات تصمیم نگرفته اند”.

ابراهیمی افزود، هر زمانی که هیات رهبری کمیسیون انتخابات در مورد اعلان ابتدایی نتایج انتخابات تصمیم بگیرد، با رسانه شریک می شود.

IEC

این در حالی است که شماری از رسانه ها به نقل از منابع شان در کمیسیون مستقل انتخابات می گویند که قرار است نتایج ابتدایی انتخابات 6 میزان امروز اعلان شود.

این در حالی است که عبدالله عبدالله، رییس دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی و شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته اعلان نتایج ابتدایی انتخابات را بدون رسیدگی به شکایات شان، غیرقابل قبول و بحران آفرین خوانده بود.

گزارش های ضد و نقیض از اعلان نتایج انتخابات ریاست جمهوری در حالی منتشر می شود که تاکنون کمیسیون انتخابات به دلیل اعتراض هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی، موفق به بازشماری آرای ۷ ولایت نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان