جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

عبدالله: با ترور داکتر ناکامورا، مردم افغانستان یک خدمت‌گزار واقعی‌ را از دست داد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت در دیدار با خانواده تتسو ناکامورا در کابل می گوید، با ترور این مددکار، مردم افغانستان یک خدمت‌گزار واقعی‌ و دوست وفادارش را از دست داد.

در یک خبرنامه ریاست اجرایی حکومت در این مورد آمده است که عبدالله عبدالله، بعد از ظهر امروز(شنبه، 16 قوس) با حضور در سفارت جاپان در کابل، به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان، با خانواده داکتر تتسو ناکامورا و مردم جاپان، ابراز همدردی کرده است.

وی در این دیدار گفته است که ترور داکتر ناکامورا باعث اندوه میلیون‌ها شهروند افغانستان شده و مردم از خدمات او قدردانی می‌کنند.

رییس اجرایی حکومت افزوده است که ناکامورا یک شخصیت استثنایی بود و تاریخ افغانستان او را به عنوان یک چهره خیر و خدمت‌گزار، به خاطر خواهد داشت.

abdullah

وی تاکید کرده که ناکامورا روی پروژه‌ها و برنامه‌هایی کار می‌کرد که تأثیر مستقیم برروضعیت مردم داشت و مردم افغانستان به ویژه باشندگان ولایت ننگرهار، از کارکردها و زحماتش راضی و ممنون هستند.

عبدالله اضافه کرده که ناکامورا به خاطر کارهای ماندگار و از خودگذری و قربانی‌اش، در قلب مردم افغانستان جاویدان خواهد ماند و عاملین ترور او بدخواهان افغانستان بوده اند.

همچنان در این دیدار دختر داکتر ناکامورا، مراتب همدردی خود را به خاطر جان باختن 5 شهروند افغانستان در ترور پدرش ابراز کرده و گفته است که کار ناکامورا بدون حمایت مردم افغانستان میسر نبوده است.

داکتر تتسو ناکامورا، رئیس موسسه «PMS» صبح روز چهارشنبه(۱۳ قوس) در حمله مردان مسلح بر موتر حامل اش در ناحیه اول شهر جلال آباد زخمی شد، و پس از آن در اثر زخم های شدید جان داد.

در این رویداد 5 همکار ناکامورا نیز کشته شدند.

ترور ناکامورا با واکنش های گسترده در میان شهروندان افغانستان روبرو شده و آن ها به یاد او، در چندین شهر شمع افروزی کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان